Ben De Özledim Dizisi izle, Ben de Özledim Dizisi Tüm Bölümler,Ben de özledim dizisi son bölüm

Ben De Özledim Dizisi izle, Ben de Özledim Dizisi Tüm Bölümler,Ben de özledim dizisi son bölüm

ÇOK YALNIZIM NOLUR DAĞILMAYIN LAN





Ben de Özledim 2. Bölüm Full izle

Serkan Keskin’e yeni dizisinde sevdiği kız denizlerden geliyor. Güzel oyuncu Ezgi Çelik deniz kızı rolüyle bu bölümde diziye katılacak ve Serkan Keskin’in gönlünü çalacak. Ali yeni dizi için yapımcıyla anlaşmıştır. Ancak senaryo çok kötüdür. Osman hala bir iş bulamamanın sıkıntısı içindedir. Uzaktaki eşi ve çocuğunu özler. Ayrılık acısı yaşayan Serkan bavulunu alıp tiyatroya gider. Bir süre orada kalacaktır. Cihan ise Muhteşem Yüzyıl dizisinde oynayabilmek için sakal bırakmış, teklif beklemektedir. Burak, gazeteci kızın telefon numarasına ulaşıp harekete geçer. Ali dizide oynamaktan vazgeçtiğini söyleyince yapımcı büyük tepki gösterir. Ali tehdit edilmeye başlayınca bütün ekibin başı belaya girer.

Labels: , , , ,



Leave A Comment: